Slomo

sobota, 2 Czerwiec 2007 at 20:30 (Inne)

Jakoś nie znajduję ostatnio ani za dużo czasu, ani ochoty blogować ostatnio, ale to się z pewnością zmieni po sesji… Ale do tego czasu blog będzie pewnie w tymczasowym zawieszeniu, Wy tam 6 osób, które mnie czytacie ;) Jakbyście zostawiali jakieś komentarze od czasu do czasu, to na pewno byłbym bardziej zmotywowany!

A o ironio Thomas Knapp dodał mojego starego anglojęzycznego bloga do Blogosphere of the Libertarian Left – dobre 6 miesięcy po tym, jak się zgłosiłem i 5 miesięcy po tym, jak przestałem pisać z braku czytelników. Jak kogoś interesują moje wypociny sprzed pół roku to zapraszam tutaj:
http://thestateisabuse.blogspot.com/
Przy okazji się przekonacie, że piszę niezwykle rozwlekle po angielsku (jeszcze bardziej, o zgrozo, niż po polsku), że czytam cholernie dużo blogów libertariańskich (od tego czasu parę odpadło i parę doszło – więcej doszło), że moje poglądy nie zmieniły się dużo przez te 6 miesięcy i że jestem beznadziejny w wymyślaniu tytułów :).

Ale ten blog nie pójdzie w ślady poprzedniego, zabalsamowanego jak Jeremy Bentham. O nie! Może nawet wrócę do tradycji pisania długaśnych wywodów; hmmm…

Skomentuj

