czwartek, 2 Sierpień 2007 at 17:45 (Ekonomia Austriacka)

Wybrałem się do miasta kupić słynne No Logo Naomi Klein, ale, jak się spodziewałem, na tym nie stanęło. Wstąpiłem po drodze do innej księgarni i zacząłem przeglądać standardowe działy – socjologia, ekonomia itd. I co ja widzę? Całkiem gruba książyna opatrzona znajomym imieniem: Murray Rothbard. Tytuł: „Ekonomia Wolnego Rynku.” He? Nigdy nie słyszałem, żeby Rothbard wydał książkę o podobnym tytule. Patrzę: Tom Pierwszy. W łepetynie zapaliła mi się lampka. Czyżby? Nie. Nie! Niemożliwe!

Otwieram na stopce i patrzę na oryginalny tytuł.

tak
Tak
Tak!
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK!

Man, Economy and State and Power and Market

Jestem w niebie… :)

EDIT: A jeszcze do tego kiedyś wygrałem jakiś konkurs na polskie tłumaczenie „Human Action,” a śpiewka niesie, że „Ludzkie Działanie” ma się ukazać już na jesieni.

:giddy:

Skomentuj

